Informacje z izby
Start


VI Żeglarskie Mistrzostwa Polski Aptekarzy

                                                                                                                                                                                                                                                                            Olsztyn, 07.07.2017 r.

 

Okręgowa Izba Aptekarska w Olsztynie ma przyjemność zaprosić Państwa
w dniach 07.09-09.09.2017

na VI Żeglarskie Mistrzostwa Polski Aptekarzy. Regaty odbędą się, w Ośrodku Wypoczynkowym Łabędzi Ostrów w Pięknej Górze koło Giżycka, nad malowniczym jeziorem Kisajno. Przewidujemy start ponad 30 jachtów. Gorąco zachęcamy wszystkie Okręgowe Izby Aptekarskie do wystawienia swoich załóg. Każdy jacht powinien posiadać obsadę w liczbie od 4 do 6 osób, dodatkowo na każdym jachcie wymagana jest obecność co najmniej 2 aptekarzy, jeden z tych aptekarzy musi posiadać uprawnienia (patent żeglarski). Startujemy i walczymy w trzech kategoriach:

- o puchar Prezesa NRA ,

- o puchar Prezesa OIA w Olsztynie

- statuetkę najlepszego Sternika ( Skipera ) regat.

Dodatkowo przydzielamy inne nagrody takie jak

- najlepszego nawigatora regat.

- najmłodszego uczestnika regat.

- oraz oczywiście nagrodę Fair Play.

Przewidujemy również okolicznościowe wyróżnienia:

- dla najbardziej farmaceutycznej załogi,

- dla najbardziej roztańczonej załogi.

W tym roku dopuszczamy do rywalizacji poza klasyfikacją główną załogi firm farmaceutycznych oraz studentów farmacji. Załogi te będą sklasyfikowane w swojej kategorii Uczestnictwa załóg firm farmaceutycznych oraz studentów farmacji w regatach zostały określone w regulaminie regat na zasadach określonych przez organizatora.

Koszty pobytu pokrywa każdy uczestnik indywidualnie. Zachęcamy wszystkie Izby Aptekarskie do wsparcia pobytu swoich żeglarzy w czasie regat (np. : w sprawie czarteru jachtów )

W tym roku dodatkową atrakcją, a zarazem szkoleniem będą pokazy ratownictwa wodnego.

Zapraszamy do udziału w regatach wszystkich żeglarzy aptekarzy, sympatyków żeglarstwa oraz sympatyków aptekarstwa. Zapraszamy do wspólnej zabawy i śpiewania szant do białego rana.

Dla kibiców i sympatyków zostanie zorganizowany specjalny statek aby umożliwić Państwu obserwację regat z bliskiej odległości.

Szczegółowe koszty pobytu uczestników zostaną opublikowane na stronie internetowej naszej izby oraz na stronie naszego Klubu Żeglarskiego " APTEKARZ ".

Prezes OIA Olsztyn

Komandor K.Ż.

Aptekarz Roman Jan Grzechnik
 

Koszt pobytu uczestników VI Żeglarskich Mistrzostw polski Aptekarzy

Regaty odbędą się w ośrodku wypoczynkowym "Łabędzi Ostrów " w Giżycku Piękna Góra na malowniczym półwyspie na jeziorze Kisajno
w dniach 07-09 września 2017 r. 
Całkowity koszt ponoszony przez uczestników uzależniony jest od wyboru opcji pobytu tj.

1. Pobyt Środa - Sobota ( 3 noclegi w domkach + wyżywienie ) - 400 PLN

- noclegi ( ś/cz , cz/p ,p/s ) - 150 PLN

- wyżywienie ( kolacja w środę ......regaty .......śniadanie w sobotę ) - 250 PLN

2. Pobyt Środa - Sobota ( 3 noclegi na jachtach + wyżywienie ) - 325 PLN

- noclegi ( ś/cz , cz/p , p/s ) - 75 PLN

- wyżywienie ( kolacja w środę .......regaty .......śniadanie w sobotę ) - 250 PLN

3. Pobyt Czwartek - Sobota ( 2 noclegi w domkach + wyżywienie ) - 320 PLN

- noclegi ( cz/p , p/s ) - 100 PLN

- wyżywienie ( śniadanie czwartek ......regaty......śniadanie sobota ) - 220 PLN

4. Pobyt Czwartek - Sobota ( 2 noclegi w na jachtach + wyżywienie ) - 270 PLN

- noclegi ( cz/p , p/s ) - 50 PLN

- wyżywienie ( cz/p , p/s ) - 220 PLN

5. Pobyt kibicowski w/ stawek jak wyżej. Osoby uczestniczące tylko w imprezie szantowej

50 PLN , nocleg 50 PLN. Kibice obserwujący regaty a nie uczestniczący w imprezach planowanych uczestnictwo bezpłatne. ( Statek dla kibiców )
 

Osoby chcące przyjechać wcześniej lub zostać dłużej proszone są o zgłoszenie tego faktu organizatorowi OIA Olsztyn. Koszt czarteru jachtu
na dwie doby ( regaty ) -
600 PLN

Płatność za udział w VI Mistrzostwach Polski Aptekarzy należy uiścić do dnia 20 sierpnia 2017 r. w całości na konto bankowe BANK PEKAO o nr 51 1240 5598 1111 0010 3116 2312. Tytułem przelewu należy podać imię i nazwisko uczestnika regat i dopisać treść " VI Żeglarskie Mistrzostawa Polski Aptekarzy. Potwierdzenie dokonania wpłaty prosimy o przesłanie na adres e-mail: olsztyn@oia.org.pl

Nieopłacenie ww. w terminie należności za uczestnictwo będzie jednoznaczne z rezygnacją z udziału w regatach. Wypełnione i podpisane deklaracje prosimy składać w biurze Okręgowej
 

REGULAMIN

VI ŻEGLARSKICH MISTRZOSTW POLSKI APTEKARZY

07 - 09 września 2017 r.

  • Regaty zostaną rozegrane według Przepisów Związku Żeglarstwa.

  • Na jednej łódce obowiązek uczestnictwa co najmniej 2 farmaceutów.( Nie dotyczy firm farmaceutycznych i studentów )

  • Sternikiem musi być farmaceuta z uprawnieniami żeglarskimi. ( Nie dotyczy firm farmaceutycznych i studentów)

  • Sternik musi posiadać ważne uprawnienia żeglarskie

  • Każda łódka reprezentuje określoną Okręgową Izbę Aptekarską, firmę farmaceutyczną, uczelnię lub organizację studencką .

  • Obowiązek posiadania bandery reprezentującej określoną Izbę Aptekarską , firmę farmaceutyczną uczelnię lub organizację studencką. ( Format A 3 )

  • Załoga musi składać się co najmniej z 4 osób.

  • Każda załoga musi złożyć deklarację uczestnictwa w regatach wraz z podpisami członków załogi.

  • Startujemy w kilku kategoriach, tj.:

  • Całokształt Regat ( wszystkie biegi razem ) – o puchar Prezesa Naczelnej Rady Aptekarskiej oraz tytuł najlepszego skipera Regat.

  • Bieg Długi – o puchar Prezesa Okręgowej Rady Aptekarskiej w Olsztynie oraz tytuł najlepszego nawigatora Regat.

  • o statuetkę najmłodszego uczestnika regat
     

    Program VI Żeglarskich Mistrzostw Polski Aptekarzy

    Giżycko 07-09.09.2017 r.

     

    06.09.2017 r. (środa)

     

    - 14.00 -…… przyjazd uczestników , rejestracja , zakwaterowanie

    - losowanie jachtów ( kapitanat portu )

    - sprawdzanie jachtów w warunkach rzeczywistych.

    - 19.00 - …. Kolacja

    07.09.2017 r. (czwartek)

    - 7.00 – 8.00 - śniadanie

    - 9.00-9.15 - losowanie jachtów. Uroczyste otwarcie.

    - 9.15 - odprawa sterników (w kapitanacie portu ) w tym czasie dla pozostałych uczestników - wykład o ratownictwie z uwzględnieniem aspektów otwartych akwenów wodnych

    - 10.00-17.00- regaty I tura

    - 18.00 -….. IV Walne Zebranie członków Klubu Żeglarskiego „Aptekarz”

    - 19.00 -……. kolacja grillowa

    -20.00- …… występ zespołu szantowego, następnie zabawa z dj-em do białego rana

    08.09.2017 r. (piątek)

    - 8.00 – 9.00 - bufet śniadaniowy

    - 9.30 - odprawa sterników

    - 10.00 – 13.00 - regaty II tura

    - 14.00 – 17.00 - regaty III tura - bieg długi

    - 14.00 – 17.00 - wypłynięcie statku dla kibiców ( 20 – 25 osób )

    - do 18.00 - zdanie jachtów

    - 19.00 - wręczenie nagród

    - ……-……- kolacja grillowa i zabawa z Dj do białego rana

    09.09.2017 r. (sobota)

    - 8.00 – 10.00 - bufet śniadaniowy

    - 12.00 - wyjazd uczestników

     

     

     

KONKURS

POLSKIE TOWARZYSTWO FARMACEUTYCZNE ODDZIAŁ KRAKÓW
ogłasza konkurs na prezentację ustną w języku polskim w ramach
XXIII Naukowego Zjazdu Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego w Krakowie
“FARMACJA W POLSCE perspektywy nauki i zawodu”
(19–22.09.2017 r.)
Nagrodami w konkursie są opłaty zjazdowe (fee) dla Autorów pięciu zwycięskich prezentacji
Opłaty zjazdowe dla farmaceutów pracujących w aptekach otwartych ufundowała P.H.U. HYGIEIA Sp. J. w Krakowie.
Do konkursu przystąpić mogą farmaceuci pracujących w aptekach otwartych, przygotowując 10 min prezentację i umieszczając na niej logotyp PTFarm.
Prezentacja powinna dotyczyć problematyki zawodowej związanej z warunkami pracy w aptece i aktualnymi problemami środowiska aptekarzy.
Szczegóły dotyczące Zjazdu można znaleźć na stronie: http://zjazd2017.ptfarm.pl/,
zgłoszenia (imię i nazwisko Uczestnika, adres apteki/temat prezentacji) proszę nadsyłać do końca lipca br. na adres: krakow@ptfarm.pl
Data i miejsce konkursu: 18. 04. 2017 r. (wtorek) godzina: 11.00, sala nr 8 im. Prof. Alfreda Zejca,
Wydział Farmaceutyczny UJ CM, ul. Medyczna 9, Kraków.

II Mistrzostwa Polski Farmaceutów w maratonie MTB Warszawa Józefów Holiday Inn 23 września 2017r.

Zapraszamy Państwa do udziału w II Mistrzostwach Polski Farmaceutów w maratonie MTB, które odbędą się w Józefowie koło Warszawy 23 września 2017r. Organizatorem zawodów jest HURTAP SA przy współudziale Okręgowej Izby Aptekarskiej w Łodzi. Patronat nad zawodami objęła Naczelna Izba Aptekarska, a patronat medialny Gazeta Farmaceutyczna. Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa i wspólnej integracji farmaceutów z całej Polski, ich rodzin, dzieci, a także przyjaciół farmacji.
PROGRAM:
Piątek – 22 września 2017
19:00 – 24:00 – impreza integracyjna przy grillu dla wszystkich uczestników – Hotel Holiday Inn
Sobota – 23 września 2017
8:00 – 9:00 – zapisy w Biurze Zawodów do wyścigu w kategorii dzieci
8:00 – 10:00 – zapisy w Biurze Zawodów do wyścigu w pozostałych kategoriach
09:30 – start dzieci
10:30 – ustawianie zawodników na starcie w sektorach startowych
10:45 – start maratonu, sektor I (kategoria farmaceuci)
10:46 – start maratonu, sektor II (kategoria przyjaciele farmacji)
12:00 – poczęstunek regeneracyjny dla wszystkich uczestników
13:30 – dekoracja zwycięzców, wspólna integracja
START/META:
Hotel Holiday Inn Warszawa Józefów
ul. Telimeny 1, 05-420 Józefów k. Warszawy
Trasa bardzo łatwa:
Dzieci: 5 km
Dorośli: 17 km
ORGANIZATOR:
HURTAP SA, Okręgowa Izba Aptekarska w Łodzi
PATRONAT:
Naczelna Izba Aptekarska
PATRONAT MEDIALNY: Gazeta Farmaceutyczna
ORGANIZATOR TECHNICZNY:
Stowarzyszenie Rowerowe Zielony Szlak
OPŁATA:
Udział w zawodach jest bezpłatny dla każdej kategorii
ZGŁOSZENIA:
Wypełniony formularz zgłoszeniowy prosimy wysyłać na adres: karolina.sobczak@hurtap.com.pl lub biuro@mazoviamtb.pl.
Formularze zgłoszeniowe można wysyłać do dnia 20 września, po tym terminie zgłoszenia dokonujemy w dniu zawodów w godzinach od 8 do 10:00.
PRZEBIEG ZAWODÓW:
Dzieci startują z jednego sektora i pokonują dystans 5 km na specjalnie wytyczonej i oznakowanej trasie. W trakcie wyścigu dzieci rodzic/opiekun może jechać wraz dzieckiem. Dorośli startują z dwóch sektorów: I sektor – farmaceuci, II sektor – przyjaciele farmacji. Dystans 17 km według wytyczonej trasy, łatwej prowadzącej po drogach leśnych. Uczestnicy mogą startować na rowerach górskich lub rekreacyjnych. Każdy z uczestników powinien posiadać kask rowerowy. O zwycięstwie decyduje najlepszy czas w danej kategorii wiekowej z podziałem na kobiety i mężczyzn.
W każdej kategorii wiekowej za zajęcie miejsca I, II, III przewidziane są puchary, dyplomy i medale. Każdy z uczestników, który weźmie udział w maratonie otrzyma pamiątkowy medal Mistrzostw Polski.
KATEGORIE WIEKOWE:
Farmaceuci:
Kobiety:
K2 – do 30 lat
K3 – od 31 do 40 lat
K4 – od 41 do 50 lat
K5 – od 51 lat
Mężczyźni:
M2 – do 30 lat
M3 – od 31 do 40 lat
M4 – od 41 do 50 lat
M5 – od 51 lat
Przyjaciele farmacji:
Kobiety:
Kat. do 40 lat
Kat. od 41 lat
Mężczyźni:
Kat. do 40 lat
Kat. od 41 lat
Dzieci:
Junior Kobiety: 14-18 lat
Junior Mężczyźni: 14-18 lat
Dziewczynki:
Kat. – do 7 lat
Kat. – od 8 do 9 lat
Kat. – od 10 do 11 lat
Kat. – od 12 do 13 lat
Chłopcy:
Kat. – do 7 lat
Kat. – od 8 do 9 lat
Kat. – od 10 do 11 lat
Kat. – od 12 do 13 lat
DOJAZD I ZAKWATEROWANIE:
Dojazd do Józefowa i zakwaterowanie pozostaje w gestii uczestników. Proponujemy Państwu następującą możliwość noclegu:
 Hotel Holiday Inn Warszawa Józefów **** http://www.holiday.aquila.pl
ul. Telimeny 1, 05-420 Józefów k. Warszawy tel. + 48 22 77 83 002 e-mail: reservations@holiday.aquila.pl
Cena pokoju 2-os. ze śniadaniem: 313 zł brutto/doba
Cena pokoju 1-os. ze śniadaniem: 270 zł brutto/doba
W cenę pokoju wliczone są: śniadanie bufetowe oraz wstęp do Centrum Rekreacyjnego "Delphinus" (basen, jacuzzi, sauna sucha i parowa, Mini Gym).
UWAGA: Podczas rezerwacji należy powołać się na hasło "MARATON FARMACEUTÓW".
Ilość pokoi jest ograniczona, prosimy o dokonywanie rezerwacji w możliwie wcześniejszym terminie.
INFORMACJE DODATKOWE:
 Biuro Mazovia MTB, tel. 533 005 212, e-mail: biuro@mazoviamtb.pl
 Dział Marketingu HURTAP SA, tel. 24 721 25 13, e-mail: karolina.sobczak@hurtap.com.pl
Informacje na temat zawodów, formularz zgłoszeniowy a także regulamin można znaleźć również na stronie internetowej www.zamanagroup.pl lub www.hurtap.com.pl

II Mistrzostwa Polski Farmaceutów w maratonie MTB
Regulamin
Informacje podstawowe:
 Nazwa: II Mistrzostwa Polski Farmaceutów w maratonie MTB
 Termin zawodów: 23 września 2017
 Biuro zawodów/ start/meta: Hotel Holiday Inn, ul. Telimeny 1, 05-420 Józefów k. Warszawy
 Start zawodów:
godzina 9.30 - dzieci na dystansie 5km
godzina 10.45 - kategoria farmaceuci na dystansie 17 km
godzina 10.46 - kategoria przyjaciół farmacji na dystansie 17 km
 Telefon alarmowy dostępny podczas zawodów: 609 084 184
Organizator:
HURTAP SA
Łęczyca, ul. Górnicza 2,
Strona internetowa: www.hurtap.com.pl
Współorganizator:
Okręgowa Izba Aptekarska w Łodzi
http://www.oia.lodz.pl/
Organizator techniczny:
Stowarzyszenie Rowerowe Zielony Szlak
adres: ul. Dolna 14/5, 05-092 Łomianki
tel.: 533 005 212, e- mail: biuro@mazoviamtb.pl
Strona internetowa: www.zamanagroup.pl
Program:
Piątek – 22 września 2017
19:00 – 24:00 – impreza integracyjna dla wszystkich uczestników (grill i ognisko) – Hotel Holiday Inn
Sobota – 23 września 2017
8.00 – 9:00 – zapisy w Biurze Zawodów do wyścigu w kategorii dzieci
8:00 – 10:00 – zapisy w Biurze Zawodów do wyścigu w pozostałych kategoriach
9.30 – start dzieci
10:30 – ustawianie zawodników na starcie w sektorach startowych
10:45 – start maratonu, sektor I (kategoria farmaceuci)
10:46 – start maratonu, sektor II (kategoria przyjaciele farmacji)
12:00 – poczęstunek dla wszystkich uczestników
13:30 – dekoracja zwycięzców
Warunki uczestnictwa:
 Uczestnikiem zawodów może być magister farmacji (sektor I)
 Uczestnikiem zawodów może być przyjaciel farmacji (sektor II)
 Uczestnikiem zwodów może być dziecko
Opłaty:
 Udział w zawodach jest bezpłatny dla każdej kategorii
 20 zł – kaucja za numer startowy z czipem (urządzeniem mierzącym czas), płatna na miejscu w Biurze Zawodów, kaucja zostanie zwrócona w momencie zwrotu numeru.
Zgłoszenia:
 Wypełniony formularz zgłoszeniowy prosimy wysyłać na adres: biuro@mazoviamtb.pl lub karolina.sobczak@hurtap.com.pl
 Zgłoszenia mailowe przyjmowane są do dnia 20 września, po tym terminie zgłoszenia do uczestnictwa w zawodach można również dokonać w dniu zawodów w godzinach od 8 do 10:00
Kategorie wiekowe:
Farmaceuci:
Kobiety:
K2 – do 30 lat
K3 – od 31 do 40 lat
K4 – od 41 do 50 lat
K5 – od 51 lat
Mężczyźni:
M2 – do 30 lat
M3 – od 31 do 40 lat
M4 – od 41 do 50 lat
M5 – od 51 lat
Przyjaciele farmacji:
Kobiety:
Kat. do 40 lat
Kat. od 41 lat
Mężczyźni:
Kat. do 40 lat
Kat. od 41 lat
Dzieci:
Junior Kobiety: 14-18 lat
Junior Mężczyźni: 14-18 lat
Dziewczynki:
Kat. – do 7 lat
Kat. – od 8 do 9 lat
Kat. – od 10 do 11 lat
Kat. – od 12 do 13 lat
Chłopcy:
Kat. – do 7 lat
Kat. – od 8 do 9 lat
Kat. – od 10 do 11 lat
Kat. – od 12 do 13 lat
Nagrody:
 W każdej kategorii wiekowej za zajęcie miejsca I, II, III przewidziane są puchary, dyplomy i medale.
 Każdy z uczestników, który weźmie udział w maratonie otrzyma pamiątkowy medal Mistrzostw Polski
Informacje szczegółowe:
 Biuro Mazovia MTB, tel. 533 005 212, e-mail: biuro@mazoviamtb.pl
 Dział Marketingu HURTAP SA, tel. 24 721 05 63, e-mail: karolina.sobczak@hurtap.com.pl
Postanowienia ogólne:
 Organizator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu w sytuacji gdy uzna to za konieczne.

III Ogólnopolski Konkurs Fotograficzny Farmaceutów - FotoFarm.




„III Ogólnopolski Konkurs Fotograficzny dla Farmaceutów - FotoFarm”
REGULAMIN
§ 1
Postanowienia ogólne.
1. Organizatorem „III Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficznego dla Farmaceutów - Fotofarm”, zwanego dalej „Konkursem”, jest Śląska Izba Aptekarska w Katowicach.
2. Celem Konkursu jest rozwijanie wrażliwości artystycznej w środowisku zawodowym aptekarzy, integracja środowiska oraz promocja zawodu i osób szczególnie utalentowanych w dziedzinie fotografii.
§ 2
Uczestnicy konkursu.
1. W Konkursie może brać udział farmaceuta, kto posiada ważne Prawo Wykonywania Zawodu Farmaceuty, członek dowolnej Okręgowej Izby Aptekarskiej.
§ 3

Zapraszamy farmaceutów - amatorów fotografii do wzięcia udziału w III Ogólnopolskim Konkursie Fotograficznym dla Farmaceutów - FotoFarm, który jest organizowany przez Śląską Izbę Aptekarską w Katowicach.

Termin składania prac upływa 29.09.2017 r.

Sponsorzy: Salus International Sp. z o.o., Alvogen

Celem Konkursu jest rozwijanie wrażliwości artystycznej w środowisku zawodowym aptekarzy, integracja oraz promocja zawodu i osób szczególnie utalentowanych w dziedzinie fotografii.

W konkursie może wziąć udział farmaceuta - członek dowolnej Okręgowej Izby Aptekarskiej.

Fotografie należy dostarczyć organizatorowi w dowolnej spośród poniżej wymienionych form:

a.) odbitki kolorowej bądź czarno-białej, na papierze fotograficznym, gdzie szerokość jest nie mniejsza niż 15 cm i nie większa niż 30 cm, a wysokość jest nie mniejsza niż 21 cm i nie większa niż 40 cm.

lub

b.) elektronicznej w formacie JPG w rozdzielczości minimum 300 DPI - około 3000 x 2000 pixeli (tj. około 25 x 17 cm), przesłanej na adres e-mailowy katowice.oia@gmail.com o wielkości pliku nie przekraczającego 5 MB lub zapisanej na nośniku elektronicznym (płyta CD lub DVD) z tematem z tematem maila - konkurs fotograficzny.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wypełnienie "Karty zgłoszenia do konkursu" (załącznik nr 1 do Regulaminu) oraz "Oświadczenia" (załącznik nr 2 do Regulaminu).

Dla laureatów przewidziane są nagrody rzeczowe.

Termin składania prac upływa z dniem 29.09.2017 r.

Szczegóły zawarte są na stronie http://www.katowice.oia.pl/news/show/id/7179
 
Ponizej regulamin udziału.

Zasady udziału w konkursie.
1. Konkurs przeprowadzony zostanie w następujących kategoriach:
a) K1 "Apteka i aptekarz w obiektywie",
b) K2 "Farmacja na świecie",
c) K3 "Nie samą pracą żyje aptekarz",
d) K4 "Varia".
2. Każda osoba biorąca udział w konkursie może przesłać maksymalnie 4 (cztery) fotografie, przy czym nagrodzona może zostać najwyżej jedna praca danego uczestnika w danej kategorii.
3. Fotografie powinny być wykonane samodzielnie, muszą być pracami autorskimi, które wcześniej nie były nagradzane.
4. Fotografie należy dostarczyć organizatorowi w dowolnej spośród poniżej wymienionych form:
a.) odbitki kolorowej bądź czarno-białej, na papierze fotograficznym, gdzie szerokość jest nie mniejsza niż 15 cm i nie większa niż 30 cm, a wysokość jest nie mniejsza niż 21 cm i nie większa niż 40 cm.
b.) elektronicznej w formacie JPG w rozdzielczości minimum 300 DPI - około 3000 x 2000 pixeli (tj. około 25 x 17 cm), przesłanej na adres e-mailowy katowice.oia@gmail.com o wielkości pliku nie przekraczającego 5 MB lub zapisanej na nośniku elektronicznym (płyta CD lub DVD) i przesłanej na adres Śląskiej Izby Aptekarskiej w Katowicach.
5. Technika wykonania zdjęć jest dowolna, przy czym fotografie powstałe w rezultacie wyraźnej ingerencji graficznej będą odrzucane. Dopuszcza się:
a.) konwersję zdjęć kolorowych do czarno - białych lub sepii, nakładanie kolorowych filtrów itp.,
b.) korektę polepszającą jakość zdjęć (wyostrzanie, kontrast, nasycenie, rozjaśnienie).
6. Nie będą akceptowane prace:
a.) z których jakiekolwiek elementy zostały usunięte lub dodane w wyniku obróbki graficznej,
b.) powstałe w wyniku połączenia różnych fotografii (kolaże i fotomontaże).
7. Fotografie mogą należeć do jednej kategorii. Kategoria, w której zostaje zgłoszone zdjęcie, musi zostać oznaczona na odwrocie odbitki, w postaci symbolu „K1” dla kategorii pierwszej, oraz odpowiednio „K2” itd.
8. Każda praca powinna zostać oznaczona na odwrocie (oprócz kategorii): imieniem i nazwiskiem autora, tytułem zdjęcia. Na pracach nie należy umieszczać żadnych innych danych. W przypadku prac dostarczonych w postaci cyfrowej, powyższe dane dotyczące każdego ze zdjęć mogą być zawarte w pliku tekstowym (możliwym do otwarcia w programie Word) lub wyszczególnione na okładce nośnika. Każde ze zdjęć powinno być oznaczone w sposób łatwy do identyfikacji z odpowiednim opisem.
9. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wypełnienie „Karty zgłoszenia do konkursu” (załącznik nr 1 do Regulaminu) oraz Oświadczenia (załącznik nr 2 do Regulaminu). Formularz karty i oświadczenie są dostępne na stronie internetowej Organizatora www.katowice.oia.pl oraz w siedzibie organizatora. Karta zgłoszenia i oświadczenie powinny być w jednej kopercie ze zdjęciami lub przesłane w postaci zeskanowanych plików PDF (w przypadku fotografii przesłanej mailem). Nie będą brane pod uwagę prace bez dołączonej karty i oświadczenia.
10. Uczestnik wysyłając fotografię lub fotografie oświadcza, że osoby znajdujące się na zdjęciu wyrażają zgodę na ich nieodpłatną publikację.
11. Organizator nie zwraca prac biorących udział w Konkursie, prac zdyskwalifikowanych jak również z niego wyłączonych. Wyjątkiem może być sytuacja, kiedy autor prac pisemnie poprosi o ich zwrot, dołączając zaadresowaną kopertę odpowiedniej wielkości ze znaczkiem.
§ 4
Miejsce i termin nadsyłania prac.
1. Fotografie należy przesłać pocztą na adres Śląskiej Izby Aptekarskiej, ul. Kryniczna 15, 40-637 Katowice lub dostarczyć osobiście w zamkniętych kopertach z napisem „KONKURS FOTOGRAFICZNY” lub wysłać mailem na adres katowice.oia@gmail.com (z tematem maila - konkurs fotograficzny).
2. Termin składania prac upływa z dniem 29.09.2017 r. Liczy się data stempla pocztowego lub potwierdzenia w sekretariacie Śląskiej Izby Aptekarskiej.
3. Fotografie nadesłane po terminie nie będą brane pod uwagę w Konkursie.
4. Wyniki zostaną opublikowane w terminie 30 dni od upływu terminu składania prac na stronie internetowej Organizatora www.katowice.oia.pl oraz www.facebook.com/SlaskaIzbaAptekarska oraz niezwłocznie w biuletynie „Apothecarius - Śląskie Forum Farmaceutyczne".
§ 5
Jury.
1. Prace będą oceniane przez Jury, które wyłoni Laureatów oraz przez publiczność w portalu
www.facebook.com/SlaskaIzbaAptekarska poprzez klikanie „lajków” przy danym zdjęciu.
2. W skład Jury Konkursu wchodzą:
a.) dr farm. Piotr Brukiewicz
b.) mgr farm. Karolina Szczepanik
c.) mgr farm. Bartosz Warwas
d.) mgr farm. Michał Rzepczyk
3. Decyzja Jury jest ostateczna i nie podlega weryfikacji. Jury zastrzega sobie prawo nie wyłaniania zwycięzców, jak i przyznawania miejsc równorzędnych.
4. Skład jury może ulec zmianie.
§ 6
Nagrody i wyróżnienia.
1. W konkursie zostaną przyznane nagrody rzeczowe oddzielnie w każdej z kategorii określonych w § 3, pkt 1.
2. Informacje o terminie i miejscu wręczenia nagród zostaną przesłane na adresy e-mailowe lub smsowo na numery telefonów komórkowych lub na adresy pocztowe osób nagrodzonych.
3. Uroczyste rozdanie nagród, wraz z wystawą najlepszych i wyróżnionych prac (wernisaż Konkursu) nastąpi 10.11.2017 r. o godz. 18.00 w Śląskiej Izbie Aptekarskiej w Katowicach przy ul. Krynicznej 15.
§ 7
Prawa autorskie.
1. Przesłane prace przechodzą na własność Organizatora.
2. Organizator zastrzega sobie prawo publikowania i reprodukowania prac konkursowych bez wypłacenia honorariów autorskich (oznaczonych imieniem i nazwiskiem autora) na stronie internetowej Śląskiej Izby Aptekarskiej www.katowice.oia.pl, na profilu www.facebook.com/SlaskaIzbaAptekarska, w biuletynie „Apothecarius - Śląskie Forum Farmaceutyczne", a także do wielokrotnej ekspozycji prac nadesłanych na Konkurs na terenie Śląskiej Izby Aptekarskiej w Katowicach przy ul. Krynicznej 15.
3. Organizator uzyskuje prawo do wielokrotnego umieszczania prac nadesłanych na Konkurs (oznaczonych imieniem i nazwiskiem autora) na wydawanych przez siebie materiałach promocyjnych.
Uprawnienia, o których mowa powyżej, przysługują Organizatorowi nieodpłatnie, na podstawie oświadczeń złożonych przez autorów zdjęć.
4. Fotografie, które będą wykorzystywane do promocji Śląskiej Izby Aptekarskiej będą wskazywały ich autorów. Z tego tytułu Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności prawnej, a w razie skierowania przeciwko Organizatorowi roszczenia przez osobę trzecią ze względu na naruszenie jej praw autorskich, uczestnik konkursu zobowiązuje się ponosić cywilno-prawną odpowiedzialność z tytułu wad prawnych wykonanych i dostarczonych na konkurs fotografii.
§ 8
Postanowienia końcowe.
1. Organizator zastrzega sobie prawo przerwania, zmiany lub przedłużenia Konkursu w razie wystąpienia przyczyn od niego niezależnych.
2. Organizatorowi przysługuje prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny oraz do nie wyłaniania zwycięzcy.
3. Osoby, które nie spełnią któregokolwiek z wymogów określonych w niniejszym Regulaminie lub podadzą nieprawdziwe informacje, zostaną automatycznie wyłączone z Konkursu.
4. Przystąpienie uczestnika do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją treści niniejszego Regulaminu.
5. Dodatkowych informacji udziela kierownik biura Śląskiej Izby Aptekarskiej mgr inż. Lech Wróblewski tel.: (32) 6089767, kom. 668220478, email: wroblewski.lech@slaskaoia.pl

Załącznik nr 1
Karta zgłoszenia do „III Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficznego dla Farmaceutów - Fotofarm”
1. Tytuł naukowy oraz imię i nazwisko uczestnika Konkursu
……………………………………………………………………………….............................
2. Numer Prawa Wykonywania Zawodu / przynależność do Okręgowej Izby Aptekarskiej
……………………………………………………………………………….............................
2. Adres do korespondencji
…………………………………………………………………………………….……………..
3. Telefon ………………………… 4. Email ……………………………..………….…………
4. Wykaz prac (tytuł, kategoria, data i miejsce wykonania):
Fotografia 1
……………………………………………………………………………..……………………
Nazwa pliku (wersja elektroniczna)
……………………………………………………………………………..……………………
Fotografia 2
……………………………………………………………………………..……………………
Nazwa pliku (wersja elektroniczna)
……………………………………………………………………………..……………………
Fotografia 3
……………………………………………………………………………..……………………
Nazwa pliku (wersja elektroniczna)
……………………………………………………………………………..……………………
Fotografia 4
……………………………………………………………………………..……………………
Nazwa pliku (wersja elektroniczna)
……………………………………………………………………………..……………………
Załącznik nr 2
OŚWIADCZENIE
Oświadczam, że zapoznałem/łam się z Regulaminem „III Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficznego dla Farmaceutów - FotoFarm” i akceptuję jego treść.
Oświadczam, że zawarte w niniejszej karcie dane są prawdziwe, a przesłane przeze mnie prace wykonałem/łam osobiście i zwalniam organizatora z odpowiedzialności prawnej w tym zakresie.
…………………………..................................................................... (imię i nazwisko).
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Organizatora "III Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficznego dla Farmaceutów - FotoFarm" w celach wynikających z regulaminu tego Konkursu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101, poz. 126 z późniejszymi zmianami). Poprzez wysłanie zdjęć na Konkurs nieodpłatnie przenoszę na Organizatora wszelkie autorskie prawa do nich, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. z 2006 r. Dz. U. nr 90 poz. 651 z późniejszymi zmianami).
…………………………
………………………………
Data, miejscowość
Podpis autora

Ogólnopolski Konkurs na publikację pt.: "Probiotyki - nie tylko antybiotykoterapia".

Podkarpacka Okręgowa Izba Aptekarska serdecznie zaprasza wszystkich farmaceutów do udziału w Ogólnopolskim Konkursie na publikację pt.: "Probiotyki - nie tylko antybiotykoterapia".

Dla Uczestników, którzy zajmą pierwsze, drugie oraz trzecie miejsce przewidziano atrakcyjne nagrody, które zwycięzcom pozwolą zaplanować w dogodnym dla nich terminie, odpoczynek w jednym z hoteli SPA, dostępnych w serwisie www.spa-prezent.pl:

Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdziecie Państwo na stronie www.poia.pl/konkurs

 

Pozdrawiam,

dr n. farm. Natasza Staniak

Komisja Nauki i Szkolenia

Podkarpacka Okręgowa Izba Aptekarska

UROCZYSTE WRĘCZENIE PRAW WYKONYWANIA ZAWODU - 2017 ROK

ZDJĘCIA W GALERII

ZMIANA UCHWAŁY SKŁADKOWEJ OD 01.07.2017 r.

Koleżanki i Koledzy!

Okręgowa Rada Aptekarska Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej w Koszalinie podjęła uchwałę w sprawie zmiany wysokości składek członkowskich.

Od ostatniej zmiany składek minęło 9 lat i mimo starań oraz aktywnego poszukiwania sponsorów, obowiązujące składki nie zabezpieczają wydatków ponoszonych przez naszą Izbę.

Pragnę przypomnieć, że w ramach opłacanych składek każdy członek Izby posiada ubezpieczenie OC na kwotę 10 000 zł, może korzystać z platformy w systemie e-dukacja (umożliwiającej zdobywanie on- line punktów twardych i miękkich) oraz część składki (8zł) jest comiesięcznie odprowadzana do NIA.

Po wielu dyskusjach Rada uznała, że nie ma zgody na radykalne podniesienie składek.

Uchwała w obecnym kształcie, określająca zasady płacenia składek i ich wysokość zagwarantuje zabezpieczenie wydatków ponoszonych przez Izbę.

Jednocześnie informujemyo zmianie konta bankowego Izby.

Nowe konto Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej w Koszalinie to:

Nr 37 1750 0012 0000 0000 3738 2558

Proszę o regularne opłacanie składek.

Poniżej podaję treść uchwały składkowej.

 

Prezes ORA ŚOIA w Koszalinie

mgr farm. Justyna Korzelska .

 

 

UCHWAŁA Nr 109/326/F/2017

z dnia 2017 – 06 -01

Okręgowej Rady Aptekarskiej

Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej

w Koszalinie

 

w sprawie składek członkowskich

 

Na podstawie Ustawy o izbach aptekarskich z dnia 19 kwietnia 1991 r. art. 29 pkt 3 ( tekst jednolity Dz. U Nr 47 z 19 marca 2008 r. poz. 273), obowiązkowi opłacania składek członkowskich podlegają wszystkie osoby, które uzyskały prawo samodzielnego wykonywania zawodu farmaceuty i zostały wpisane do rejestru farmaceutów przez Środkowopomorską Okręgową Izbę Aptekarską w Koszalinie.

 

Okręgowa Rada Aptekarska Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej w Koszalinie uchwala, co następuje:

 

§ 1

 

Zmienia się dotychczasowe brzmienie Uchwały Nr 65/76/2008 z dnia 08.05.2008 r. w sprawie składek członkowskich (zwanej dalej uchwałą) poprzez nadanie nowej treści w brzmieniu:

 

Ustala się miesięczną składkę członkowską płatną przez członków Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej w Koszalinie w wysokości:

1. 40 zł (czterdzieści złotych) od członków Izby,

2. 70 zł (siedemdziesiąt złotych) od członków Izby, pełniących funkcję kierownika apteki.

Pod sformułowaniem "kierownik apteki" należy rozumieć kierownika apteki ogólnodostępnej, zakładowej, szpitalnej, działu farmacji szpitalnej, punktu aptecznego, hurtowni farmaceutycznej.

3. 110 zł (sto dziesięc złotych) od członków Izby posiadających zezwolenie na prowadzenie apteki, punktów aptecznych, hurtowni farmaceutycznej i pełniących w nich funkcję kierownika.

4. 10 zł (dziesięć złotych) od członków Izby posiadających uprawnienia emerytalne, rentowe nie pracujących w aptece, aptece szpitalnej, zakładowej, dziale farmacji szpitalnej, punkcie aptecznym, hurtowni farmaceutycznej.

5. 10 zł (dziesięć złotych) od członków Izby, którzy zgłosili pobyt poza granicami kraju.

§ 2

W przypadku zbiegu kilku tytułów, do opłacania składek obowiązuje składka w wyższej wysokości zaszeregowania.

 

§ 3

Farmaceuta, który zmienia swój status zawodowy i przez to może zmienić się jego składka członkowska jest zobowiązany do zgłoszenia tego faktu do biura Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej w Koszalinie w ciągu 30 dni.

§ 4

Należne składki członkowskie płatne są do 15 dnia każdego miesiąca na konto Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej w Koszalinie Nr 37 1750 0012 0000 0000 3738 2558, lub bezpośrednio w biurze Izby.

§ 5

Zobowiązuje się Prezesa ORA ŚOIA w Koszalinie do opublikowania tekstu Uchwały na stronie internetowej Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej w Koszalinie.

§ 6

Nadzór nad wykonaniem Uchwały powierza się Skarbnikowi ORA ŚOIA w Koszalinie.

§ 7

Uchwała obowiązuje od dnia 01.07.2017 r.

§ 8

 

Traci moc dotychczas obowiązująca Uchwała Nr 65/76/2008 z dnia 08.05.2008 r.

 

Uchwała została przyjęta głosami: za - 9 przeciwko -0, wstrzymujący – 0 przy obecności 9 członków Rady spośród 11 osobowego składu Rady ŚOIA w Koszalinie.

 

 

STANOWISKO Nr VII/ 1/2017 z dnia 23 maja 2017 r. NACZELNEJ RADY APTEKARSKIEJ

STANOWISKO Nr VII/ 1/2017 z dnia 23 maja 2017 r. NACZELNEJ RADY APTEKARSKIEJ
w sprawie stosowania przez izby aptekarskie art. 88 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2142 z późn. zm.) w zakresie obliczania stażu pracy niezbędnego do wykonywania funkcji kierownika apteki

Na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 19 kwietnia 1991 r. o izbach aptekarskich (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1496), Naczelna Rada Aptekarska wyraża następujące stanowisko:

W związku ze zgłaszanymi przez okręgowe izby aptekarskie wątpliwościami w zakresie obliczania 5-letniego lub 3-letniego stażu pracy niezbędnego do vvykonywania funkcji kierownika apteki, w celu ujednolicenia sposobu stosowania przez izby aptekarskie art. 88 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 2142 z póżn. zm.), Naczelna Rada Aptekarska rekomenduje postępowanie według poniższych zasad:

1.Zgodnie z art. 88 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne „kierownikiem apteki może być farmaceuta, o którym mowa w ust. 1, który ma co najmniej 5-letni staż pracy w aptece lub 3- letni staż pracy w aptece, w przypadku gdy posiada specjalizację z zakresu farmacji aptecznej.".

2.Przewidziany w ww. przepisie 5-letni lub 3-letni staż pracy w aptece, odbywany w pełnym wymiarze czasu pracy, warunkujący możliwość pełnienia funkcji kierownikiem apteki ustalony został w celu zagwarantowania, że kierownik apteki posiadać będzie niezbędną wiedzę o pracy w aptece oraz umiejętność wykonywania usług farmaceutycznych zastrzeżonych dla farmaceutów, a w konsekwencji zapewni prawidłowe kierowanie apteką.

3.Naczelna Rada Aptekarska stoi na stanowisku, że do stażu pracy, o którym mowa w art. 88 ust. 2 ustawy - Prawo farmaceutyczne, należy zaliczyć jedynie okres faktycznego świadczenia przez farmaceutę usług w aptece.

4.Mając na uwadze powyższe, do stażu pracy, o którym mowa w art. 88 ust. 2 ustawy - Prawo farmaceutyczne, nie należy zaliczać okresów korzystania ze świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, które obejmują zasiłek chorobowy, świadczenie rehabilitacyjne, zasiłek wyrównawczy, zasiłek macierzyński, zasiłek opiekuńczy, okresów urlopu bezpłatnego udzielonego przez pracodawcę, okresów czasowej niezdolności do pracy, uprawnień związanych z rodzicielstwem wynikających z Kodeksu pracy, jak również urlopu wychowawczego oraz w każdym innym przypadku faktycznego nieświadczenia usług w aptece przez farmaceutę.

5.Na organach samorządu aptekarskiego ciąży obowiązek sprawowania pieczy nad tym, aby osoba pełniąca funkcję kierownika apteki posiadała niezbędną wiedzę o pracy w aptece oraz umiejętność wykonywania usług farmaceutycznych zastrzeżonych dla farmaceutów, a w konsekwencji zapewni prawidłowe kierowanie apteką.

6.Zgodnie z uzasadnieniem prawomocnego wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z dnia 20 listopada 2007 r., sygn. akt VI SA/Wa 1389/07 „warunki określone w art. 88 u st . 2 Prawa fannaceutycznego dotyczą jedynie minimalnych wymogów fonnalnych a wymagany staż pracy w aptece wynosi co najmniej 5 lat. Dlatego przyjęcie odmiennego stanowiska i zaliczanie stażu pracy wykonywanego w niepełnym wymiarze, który jednakże mieści się w 5-letnim przedziale kalendarzowym wydaje się daleko niewystarczające do wydania opinii pozytywnej przy uwzględnieniu podstawowych celów i zadań, którymi powinny się kierować organy samorządu aptekarskiego".

Sekretarz NRA mgr Barbara Jękot Prezes NRA mgr Elżbieta Piotrowska-Rutkowska

93 OGÓLNOPOLSKA PIELGRZYMKA PRACOWNIKÓW SŁUŻBY ZDROWIA

Każdego roku w ostatnią sobote i niedziele maja odbywa się OGÓLNOPOLSKA PIELGRZYMKA PRACOWNIKÓW SŁUŻBY ZDROWIA NA JASNĄ GÓRĘ.
W tym roku będzie miała miejsce w dniach 27-28 maja br.
Pielgrzymka rozpocznie się 27 maja o godz. 21.00 Apelem Jasnogórskim, zakończy 28 maja uroczystą Mszą Świętą w intencji wszystkich Pielgrzymów i wszystkich Pracowników ochrony zdrowia.


 

XXIII Zjazd PTFarm

Serdecznie zapraszamy do Krakowa w dniach 19 – 22 września 2017 na XXIII Zjazd Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego.
Szczegóły dotyczące wydarzenia znajdziecie Państwo na stronie: www.zjazd2017.ptfarm.pl oraz na Facebooku: www.facebook.com/events/1092451750900904.

Organizatorzy

-- 
dr Anna Apola
sekretarz XXIII Naukowego Zjazdu PTFarm
tel.: 48 12 620 54 84
adres: ul. Medyczna 9
       30-688 Kraków
www.zjazd2017.ptfarm.pl

KOMUNIKAT NFZ W SPRAWIE NUMERÓW I PWZ

 

KOMUNIKAT

 

Środkowopomorska Okręgowa Izba Aptekarska w Koszalinie informuje, iż numery praw wykonywania zawodu farmaceuty i prawa wykonywania zawodu farmaceuty wydane przed rokiem 2005 są w dalszym ciągu obowiązujące. Jednocześnie wyjaśniam, iż w dniu 23.02.2005 r. NRA podjęła uchwałę Nr IV/35/2005 w sprawie ujednolicenia systemu numeracji wydawanego przez izby aptekarskie dokumentu "Prawo wykonywania zawodu farmaceuty ".

Uchwała ma charakter wewnętrznego aktu, porządkującego działania związane z ujednoliceniem nadawania numerów praw wykonywania zawodu na terenia całego kraju.

Ponadto okręgowe izby aptekarkie do dnia dzisiejszego nie otrzymały wytycznych co do zmian numeracji praw wykonywania zawodu w przyznanych przed rokiem 2005 prawach wykonynania zawodu.

NFZ wydał komunikat (http://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/komunikat-nfz-w-sprawie-aktualizacji-danych-w-ewidencji-osob-zatrudnionych-w-aptece-lub-punkcie-aptecznym,6965.html) dotyczący konieczności aktualizacji danych w ewidencji osób zatrudnionych w aptece lub punkcie aptecznym. Po konsultacjach NFZ z ŚOIA w Koszalinie podjęto stanowisko, że przy dokonywaniu aktualizacji należy podawać nowy numer prawa wykonywania zawodu, który znajduje sie na stronie Centralnego Rejestru Farmaceutów https://crf.rejestrymedyczne.csioz.gov.pl (w wyszukiwarkę należy wpisać imię i nazwisko).

Środkowopomorska Okęgowa Izba Aptekarska w Koszalinie na wniosek farmaceutów będzie wydawać zaświadczenia o aktualności posiadania obu numerów prawa wykonywania zawodu dla osób, które otrzymały prawa wykonywania zawodu przed rokiem 2005.
Za aktualizację danych farmaceutów ponosi odpowiedzialność kierownik apteki. 

Komunikat Narodowego Funduszu Zdrowia w sprawie aktualizacji danych w ewidencji osób zatrudnionych w aptece lub punkcie aptecznym

Komunikat Narodowego Funduszu Zdrowia

w sprawie aktualizacji danych w ewidencji osób zatrudnionych w aptece lub punkcie aptecznym

 

Narodowy Fundusz Zdrowia informuje, że zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2011 r. w sprawie ogólnych warunków umów na realizację recept oraz ramowego wzoru umowy na realizację recept (Dz.U. 2013 r. poz. 364 t. j.) podmiot prowadzący aptekę który ma podpisaną z Funduszem umowę na wydawanie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych na recepty, jest obowiązany do poinformowania oddziału wojewódzkiego Funduszu, o każdej zmianie ewidencji osób zatrudnionych w aptece, w terminie do pięciu dni roboczych od dnia zakończenia okresu rozliczeniowego, którego dotyczy zmiana.

 

Prosimy o zweryfikowanie ewidencji osób zatrudnionych w aptece lub punkcie aptecznym, w formie elektronicznej, na Portalu Świadczeniodawcy lub w Systemie Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOI), według stanu zatrudnienia na dzień 31 stycznia 2017 r., w terminie do dnia 28 lutego 2017 r.

 

Narodowy Fundusz Zdrowia przypomina, że w przypadku niepoinformowania o zmianach w ewidencji osób zatrudnionych w aptece lub punkcie aptecznym, co jest nienależytym wykonaniem umowy na realizację recept, za który podmiot prowadzący aptekę lub punkt apteczny ponosi odpowiedzialność, oddział wojewódzki Funduszu nakłada karę umowną, zgodnie z § 8 ust. 2 pkt 3 Ogólnych warunków umów na wydawanie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych na recepty.

 

 

Uchwała ORA ŚOIA w Koszalinie w sprawie ogłoszeń

UCHWAŁA Nr 131/153/F/2016

z dnia 2016-08-18

Okręgowej Rady Aptekarskiej

Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej

w Koszalinie

 

                                                            w sprawie umieszczania ogłoszeń na stronie internetowej Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej w Koszalinie

Okręgowa Rada Aptekarska

Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej

w Koszalinie

 

p o s t a n a w i a

 

§ 1.

Osoby fizyczne (farmaceuci, aptekarze będący członkami Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej w Koszalinie) mogą wystąpić do Izby z prośbą o umieszczenie na stronie internetowej Izby ogłoszenia w sprawie poszukiwania pracy – ogłoszenia te umieszczane są na stronie bezpłatnie.

§ 2

Ogłoszenia farmaceutów spoza terenu działania Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej w Koszalinie, którzy poszukują pracy, przedsiębiorców poszukujących pracowników oraz pozostałe ogłoszenia w innych sprawach będą umieszczane na stronie internetowej Izby – odpłatnie.

§ 3

Dla osób określonych w § 2 za 30 dni ukazywania się ogłoszenia na stronie Izby koszt ogłoszenia wynosi 30,00 zł.

Ogłoszenie ukaże się na stronie internetowej Izby po dokonaniu wpłaty należności na podstawie wystawionej przez Izbę faktury.

§ 4

Okręgowa Rada Aptekarska Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej w Koszalinie upoważnia Prezesa ORA ŚOIA w Koszalinie mgr farm. Justynę Korzelską do odmowy umieszczenia ogłoszenia na stronie Izby bez podania przyczyny.

§ 5

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

 

 

 

 

 

Apteka w Koszalinie pilnie zatrudni technika farmacji po stażu

Apteka w Koszalinie pilnie zatrudni technika farmacji po stażu. Oferujemy stabilne zatrudnienie w [...]

czytaj więcej
Apteka w Świdwinie zatrudni kierownika

Niesieciowa apteka w Świdwinie zatrudni kierownika. Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o [...]

czytaj więcej
Apteka w Świdwinie zatrudni magistra farmacji.

Niesieciowa apteka w Świdwinie zatrudni pilnie magistra farmacji. Oferujemy stabilne zatrudnienie [...]

czytaj więcej

Ostatnio dodane artykuły - galeria