2016

    Praca - mgr farmacji / techn farmacji / kierownik apteki

    Nowo powstająca apteka w NOWOGARDZIE zatrudni kierownika, magistra i technika farmacji na cały etat. Aplikacje z dopiskiem w tytule „Nowogard praca” proszę kierować na adres: praca@aptekadyzurna.pl. Kontakt w sprawie oferty: tel. 602400030.

  • kwiecień/maj/czerwiec 2016
  • Praca - mgr farmacji

    APTEKA W KOSZALINIE POSZUKUJE MAGISTRA FARMACJI. Oferujemy bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia (m. in. wysokie wynagrodzenie, liczne dodatki, pracę w młodym, zaangażowanym zespole w nowoczesnej aptece). Zapraszamy do przesłania CV na aptekaposzukuje@gmail.com – oddzwonimy porozmawiać.

  • styczeń/luty/marzec 2016

Praca - kierownik apteki

Apteka Gemini w ŚWINOUJŚCIU przy ulicy Grunwaldzkiej zatrudni KIEROWNIKA APTEKI na pełen etat. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w Polsce północnej. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV zawierającego klauzulę o ochronie danych osobowych na adres praca@aptekagemini.pl z dopiskiem w tytule "Świnoujście kierownik apteki

    2015

    Praca - mgr / techn. farmaceutyczny

    Apteki w Koszalinie i Kołobrzegu zatrudnią techników farmaceutycznych (najlepiej po stażu) oraz magistrów farmacji. Proponujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz przyjazną atmosferę pracy. Warunki zatrudnienia do uzgodnienia. Prosimy o kontakt pod nr telefonu: 693-913-102 lub przesłanie aplikacji na adres mailowy: rekrutacja.onepharm@gmail.com

  • październik/listopad/grudzień 2015
  • Praca - mgr farmacji

    Apteka w Białogardzie zatrudni emerytowanego magistra farmacji na kierownika . Praca w miłej atmosferze , w zgranym zespole, elastyczne godziny pracy .Oferta z zakwaterowaniem kierowana jest do osób z całej Polski . Proszę o kontakt 509-818-018

  • lipiec/sierpień/wrzesień 2015
  • praca - mgr farmacji

    Szukamy magistra do Apteki w Sławnie. Zwrot kosztów dojazdów. Bardzo wysokie zarobki. Cv wysyłać prosimy na adres slawnoapteka@wp.pl

  • kwiecień/maj/czerwiec 2015
  • praca - mgr farmacji

    Apteka Gemini w CHOJNICACH zatrudni KIEROWNIKA APTEKI oraz MAGISTRA FARMACJI na pełen etat. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w Polsce północnej. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV zawierającego klauzulę o ochronie danych osobowych na adres praca@aptekagemini.pl z dopiskiem w tytule "Chojnice kierownik apteki/magister farmacji".
     

  • styczeń/luty/marzec 2015

praca - mgr farmacji

Apteka Gemini w WAŁCZU zatrudni MAGISTRA FARMACJI na pełen etat. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w Polsce północnej. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV zawierającego klauzulę o ochronie danych osobowych na adres praca@aptekagemini.pl z dopiskiem w tytule "Wałcz magister farmacji".
 

    2014

    praca - mgr farmacji

    Apteka Gemini w STARGARDZIE zatrudni MAGISTRA FARMACJI oraz TECHNIKA FARMACEUTYCZNEGO na pełen etat. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w Polsce północnej. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV zawierającego klauzulę o ochronie danych osobowych na adres praca@aptekagemini.pl z dopiskiem w tytule "Stargard magister farmacji/technik farmaceutyczny".

  • październik/listopad/grudzień 2014
  • praca - mgr farmacji

    Apteka Gemini w SZCZECINKU zatrudni MAGISTRA FARMACJI oraz TECHNIKA FARMACEUTYCZNEGO na pełen etat. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w Polsce północnej. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV zawierającego klauzulę o ochronie danych osobowych na adres praca@aptekagemini.pl z dopiskiem w tytule "Szczecinek magister farmacji".

  • lipiec/sierpień/wrzesień 2014
  • praca - mgr farmacji

    Apteka Gemini w LĘBORKU zatrudni MAGISTRA FARMACJI na pełen etat. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w Polsce północnej. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV zawierającego klauzulę o ochronie danych osobowych na adres praca@aptekagemini.pl z dopiskiem w tytule "Lębork magister farmacji".

  • kwiecień/maj/czerwiec 2014
  • Praca - mgr farmacji

    Niesieciowa apteka w Świdwinie zatrudni pilnie magistra farmacji. Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w zgranym zespole, atrakcyjny system premiowy, elastyczny grafik pracy. Osoby zainteresowane ofertą proszę o przesłanie aplikacji na aptekaswidwin@gmail.com

  • styczeń/luty/marzec 2014
  • Praca - kierownik apteki

    Niesieciowa apteka w Świdwinie zatrudni kierownika. Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w zgranym zespole, atrakcyjny system premiowy, elastyczny grafik pracy. Osoby zainteresowane ofertą proszę o przesłanie aplikacji na maila aptekaswidwin@gmail.com

    Serdecznie zapraszamy wszystkich członków naszej Izby

    Uroczystość obchodów XXV-lecia reaktywowania samorządu aptekarskiego odbędzie się w dniu 22 października 2016 r. o godz. 16:00. w Sali kinowej Koszalińskiej Biblioteki Publicznej w Koszalinie przy Placu Polonii 1. PROGRAM UROCZYSTOŚCI: rozpoczęcie uroczystości, powitanie i wystąpienia Gości rys historyczny ŚOIA w Koszalinie, wspomnienia wręczenie okazjonalnych medali osobom, które pracowały na rzecz samorządu aptekarskiego OIA uroczystość urozmaicona będzie występem zespołu muzycznego PRO-MAGIC BAND na zakończenie uroczystości - poczęstunek

      2013

      Wszystkie opłacone ogłoszenia będą ponownie wystawione na stronie OIA

      Wszystkie opłacone ogłoszenia będą ponownie wystawione na stronie OIA Koszalin - prosimy o kontakt z biurem.

      Nowe zasady

      dla ubiegających się o uznanie kwalifikacji zawodowych w UE. Elektroniczna Legitymacja Zawodowa (EPC). Od dnia 18 stycznia 2016roku obowiązują nowe zasady uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Podstawą do uznania kwalifikacji zawodowych jest obecnie Elektroniczna Legitymacja Zawodowa (EPC).

      czytaj więcej
    • październik/listopad/grudzień 2013
    • Szukam pracy - mgr farmacji

      Magister farmacji z 3,5letnim doświadczeniem szuka pracy na terenie Koszalina i okolic.
      Zainteresowane osoby proszę o kontakt pod numer 509331495

      Wybór Prezesa NIA

      Delegaci VII Krajowego Zjazdu Aptekarzy dokonali wyboru. Nowym prezesem Naczelnej Rady Aptekarskiej została w sobotę (30 stycznia) Elżbieta Piotrowska-Rutkowska. Zgodnie z zapowiedziami przedwyborczymi, prezes Piotrowska-Rutkowska ma w planie "unowocześnienie narzędzi kontaktu z członkami organów NIA oraz izbami". Nowa szefowa NRA chce również

      czytaj więcej
    • lipiec/sierpień/wrzesień 2013
    • UROCZYSTOŚĆ WRĘCZENIA PWZ NOWYM CZŁONKOM NASZEJ IZBY - MAJ 2016


      czytaj więcej

      Konkurs na Farmaceutę Roku !

      Szanowni Państwo, "Magazyn Aptekarski" organizuje plebiscyt na "Farmaceutę Roku". Szukamy farmaceutów, którzy prężnie działają na rzecz aptekarstwa niezależnego i próbują jednoczyć środowisko. Zachęcamy wszystkich farmaceutów do wskazania osób, które zasługują na to zaszczytne wyróżnienie. Kandydatów można zgłaszać poprzez stronę www.magazynaptekarski.com.pl.

      Szukam pracy - mgr farmacji

      Magister farmacji z doświadczeniem poszukuje pracy,także w niepełnym wymiarze godzin, na terenie Koszalina.Kontakt 604 605 809
       

      Kod pocztowy pacjenta i numer kontaktowy telefonu lekarza nie muszą być umieszczane obligatoryjnie na recepcie

      Informacja Ministerstwa Zdrowia

      W związku z wejściem w życie z dniem 12 grudnia 2015 r. ustawy z dnia 9 października 2015 r. o zmianie ustawy o systemie informacji w ochronie zdrowia i niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1991), która w zakresie danych umieszczanych na recepcie wprowadziła dodatkowo:

      1. numer telefonu do bezpośredniego kontaktu z osobą wystawiającą receptę, oraz
      2. kod pocztowy właściwy dla miejsca zamieszkania pacjenta lub osoby wystawiającej receptę lub podmiotu, w którym wystawiono receptę lub miejsca udzielania świadczenia zdrowotnego,

      czytaj więcej

      Zmiana rozporządzenia

      Zmiana rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie informacji gromadzonych przez apteki oraz informacji przekazywanych Narodowemu Funduszowi Zdrowia Informujemy, że dnia 8 stycznia 2016 roku zostało opublikowane rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia 2016 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie informacji gromadzonych przez apteki

      czytaj więcej

      XXX Sprawozdawczo - wyborczy Zjazd Środkowopomorskiej OIA KOSZALIN 05.03.2016


      czytaj więcej
    • kwiecień/maj/czerwiec 2013
    • Podatnik może zaakceptować notę korygującą w dowolny sposób

      Z początkiem roku przepisy dotyczące not korygujących zmieniły się na korzyść podatnika. Chodzi tu przede wszystkim o łatwiejszą ich akceptację.

      Mimo planów ustawodawca nie zdecydował się na rezygnację z not korygujących. Są one nadal obowiązującymi dokumentami pozwalającymi poprawiać drobne pomyłki w fakturach.

      Zgodnie z § 15 rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług określono, noty korygujące są wystawiane przez nabywcę towaru lub usługi, który otrzymał fakturę zawierającą pomyłki dotyczące jakiejkolwiek informacji wiążącej się zwłaszcza ze sprzedawcą lub nabywcą lub oznaczeniem towaru lub usługi (z wyjątkiem pomyłek w pozycjach faktury wskazanych w § 5 ust. 1 pkt 8-15 ww. rozporządzenia).

      Jednak w odniesieniu do not korygujących, ustawodawca wprowadził od 1 stycznia 2013 r. jedną ważną zmianę. Otóż od tego czasu nie ma już obowiązku wysyłania odbiorcy noty korygującej w dwóch egzemplarzach i akceptowania jej treści przez niego w formie pisemnej. Obecnie obowiązujący § 15 ust. 2 tego rozporządzenia nakazuje jedynie, aby nota korygująca została zaakceptowana przez wystawcę faktury. Oznacza to, że zarówno termin jak i sposób (forma) tej akceptacji jest dowolna np. email.

      Ewa Jakubczyk
      doradca podatkowy, nr wpisu 02745

       

      Praca - mgr farmacji

      Zatrudnię magistra farmacji na stanowisko kierownika apteki w niesieciowej aptece w Białogardzie. Oferuję umowę o pracę, atrakcyjne warunki pracy i płacy.

      Zapraszam do kontaktu mailowego ampharma@o2.p l lub telefonicznego  48 503 046 459

      Zaproszenie na obchody 25 lecia naszej Izby - 22 października - godz. 16:00 w Koszalinie

      Serdecznie zapraszamy wszystkich członków naszej Izby
      Uroczystość obchodów XXV-lecia reaktywowania samorządu aptekarskiego odbędzie się w dniu 22 października 2016 r. o godz. 16:00.
      w Sali kinowej Koszalińskiej Biblioteki Publicznej w Koszalinie przy Placu Polonii 1. PROGRAM UROCZYSTOŚCI: rozpoczęcie uroczystości, powitanie i wystąpienia Gości rys historyczny ŚOIA w Koszalinie, wspomnienia wręczenie okazjonalnych medali osobom, które pracowały na rzecz samorządu aptekarskiego OIA uroczystość urozmaicona będzie występem zespołu muzycznego PRO-MAGIC BAND na zakończenie uroczystości - poczęstunek

      Zarządzenie NFZ ws. ustalenia unikalnego numeru identyfikującego receptę

      Narodowy Fundusz Zdrowia opublikował zarządzenie nr 105/2015/DGL z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie ustalenia unikalnego numeru identyfikującego receptę.

      Źródło informacji: http://nfz.gov.pl/zarzadzenia-prezesa/zarzadzenia-prezesa-nfz/zarzadzenie-nr-1052015dgl,6456.html

      Na podstawie art. 102 ust.1 i 5 pkt 21 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 581, z późn. zm.1)) oraz § 3 ust. 4 w zw. z pkt 3 załącznika nr 4 do rozporządzenia Ministra Zdrowia z  dnia 8 marca 2012 r. w sprawie recept lekarskich (Dz. U. 2014 r. poz. 319 i 1239) i § 3 ust. 5 w zw. z pkt 3 załącznika nr 4 do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 listopada 2015 r. w sprawie recept wystawianych przez pielęgniarki i położne (Dz. U. poz. 1971) zarządza się, co następuje:

      czytaj więcej

      Jachranka - Styczeń 29-31 - 2016


      czytaj więcej

      test

      Nowe władze po XXIX Zjeździe Sprawozdawczo-Wyborczym Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej w Koszalinie - 21.11.2015 r.

      Prezes mgr farm. Justyna Anna Korzelska

      Członkowie Okręgowej Rady Aptekarskiej ŚOIA w Koszalinie:

      • mgr farm. Wojciech Domino
      • mgr farm. Marcin Jakub Fenert
      • mgr farm. Piotr Arkadiusz Kajtowski
      • mgr farm. Agnieszka Katarzyna Łomża
      • mgr farm. Katarzyna Anna Puna-Brundo
      • mgr farm. Małgorzata Telega
      • mgr farm. Maria Katarzyna Terlecka
      • mgr farm. Anna Tuszyńska
      • mgr farm. Magdalena Bronisława Zarzycka
      • dr hab. n. farm. Paweł Konrad Zarzycki

      Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej ŚOIA w Koszalinie:

      • mgr farm. Maria Walkowiak-Falender

      Zastępcy ORZOZ ŚOIA w Koszalinie:

      • mgr farm. Bożena Fenert
      • mgr farm. Anna Dorota Watrakiewicz

      Okręgowy Sąd Aptekarski ŚOIA w Koszalinie:

      • mgr farm. Irena Borys
      • mgr farm. Anna Chałupnik
      • mgr farm. Krzysztof Jan Stanisław Chałupnik
      • mgr farm. Beata Krystyna Maksymiuk
      • mgr farm. Wiktorija Owczarska
      • mgr fram. Jadwiga Paprocka
      • mgr farm. Regina Radkowska
      • mgr farm. Ewa Jadwiga Stankowska
      • mgr farm. Weronika Zarzycka

      Komisja Rewizyjna:

      • mgr farm. Jolanta Maria Dahlke-Miś
      • mgr farm. Anna Helena Budkiewicz
      • mgr farm. Eugenia Łotysz

      Delegaci na VII Krajowy Zjazd Aptekarzy:

      • mgr farm. Justyna Anna Korzelska
      • mgr farm. Wojciech Domino
      • mgr farm. Maria Ewa Mach
      • mgr farm. Jolanta Maria Dahlke-Miś
      • mgr farm. Dorota Krystyna Pastok-Chomicka
      • dr hab.n. farm. Paweł Konrad Zarzycki

      Środkowopomorska Okręgowa Izba Aptekarska z siedzibą w Koszalinie przy ulicy Jedności 5 swoją działalność prowadzi w oparciu o Ustawę o izbach aptekarskich z dnia 19 kwietnia 1991 roku (tekst jednolity Dziennik Ustaw Nr 9 z 2003 roku poz.108 ). Zgodnie z Konstytucją Rzeczypospolitej Polskiej oraz ustawą z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz. U. 62, poz. 718 z późn.zm.) jedyne źródło prawa na terenie RP stanowią akty normatywne ogłaszane w dziennikach urzędowych.

      Informacje na temat dostępu do Dzienników Ustaw i Dzienników Urzędowych ministrów kierujących działami administracji rządowej (w tym: Ministra Zdrowia) publikuje Kancelaria Prezesa Rady Ministrów pod adresem http://www.cokprm.gov.pl w działach: "Wydawnictwa drukowane" i "Wydawnictwa elektroniczne". Teksty ustaw uchwalonych przez Sejm są dostępne na stroniehttp://www.sejm.gov.pl/prace/prace.html w dziale "Proces legislacyjny". Teksty rozporządzeń wydanych przez Ministra Zdrowia są dostępne na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia pod adresem http://www.mz.gov.pl

      Zadania i zasady działania samorządu aptkarskiego

      Samorząd aptekarski - zadania i zasady działania.
      1. Zadaniem samorządu aptekarskiego jest w szczególności:
        • reprezentowanie zawodu aptekarza i obrona jego interesów;
        • troska o zachowanie godności i niezależności zawodu;
        • kodyfikowanie, krzewienie i strzeżenie zasad etyki i deontologii zawodowej;
        • integracja środowiska zawodowego;
        • sprawowanie pieczy i nadzoru nad wykonywaniem zawodu;
        • współdziałanie z organami administracji publicznej, związkami zawodowymi i samorządami zawodowymi oraz innymi organizacjami społecznymi w sprawach związanych wykonywaniem zawodu i innych dotyczących farmacji, a mających wpływ na ochronę zdrowia publicznego;
        • współpraca z towarzystwami naukowymi, szkołami wyższymi i jednostkami badawczo-rozwojowymi w kraju i za granicą;
        • prowadzenie działalności samopomocowej oraz innych form pomocy materialnej dla członków samorządu i ich rodzin;
        • zajmowanie stanowiska w sprawach organizacji ochrony zdrowia i gospodarki produktami leczniczymi;
        • wykonywanie innych zadań określonych odrębnymi przepisami.
      2. Zadania określone w pkt. 1 samorząd aptekarski wykonuje w szczególności przez:
        • stwierdzenie prawa wykonywania zawodu aptekarza ;
        • prowadzenie rejestru farmaceutów;
        • współdziałanie w sprawach specjalizacji zawodowej;
        • udział w komisjach konkursowych na stanowiska określone w odrębnych przepisach;
        • opiniowanie projektów aktów normatywnych dotyczących produktów leczniczych, aptek i wykonywania zawodu aptekarza oraz występowanie z wnioskiem o podjęcie inicjatywy ustawodawczej;
        • wydawanie opinii w sprawach udzielania lub cofania zezwoleń na prowadzenie aptek lub hurtowni;
        • opiniowanie i wnioskowanie w sprawach kształcenia przed- i podyplomowego farmaceutów i techników farmaceutycznych;
        • prowadzenie badań dotyczących służb farmaceutycznych i wykonywania zawodu aptekarza;
        • występowanie w obronie interesów indywidualnych i zbiorowych członków izb aptekarskich;
        • sprawowanie sądownictwa dyscyplinarnego w zakresie odpowiedzialności zawodowej aptekarzy oraz sądownictwa polubownego;
        • prowadzenie działalności gospodarczej, wydawniczej i zarządzanie majątkiem izby.
      _____________________________
      Podstawa prawna:
      Art. 7 Ustawa o izbach aptekarskich z dnia 19 kwietnia 1991 roku (tekst jednolity Dziennik Ustaw Nr 9 z 2003 roku poz.


       

      Środkowopomorska Okręgowa Izba Aptekarska w Koszalinie prowadzi rejestr farmaceutów.

      Art. 8 1. Osoba, która uzyska prawo wykonywania zawodu farmaceuty, podlega wpisowi do rejestru farmaceutów prowadzonego przez właściwą okręgową radę aptekarską.

      1. Rejestr farmaceutów zawiera następujące dane:
        1. imię i nazwisko, datę i miejsce urodzenia, imiona rodziców, obywatelstwo oraz miejsce zamieszkania;
        2. dane dotyczące wykształcenia, w tym:
          1. numer dyplomu szkoły wyższej,
          2. nazwę ukończonej szkoły wyższej, jej siedzibę i wydział,
          3. rok ukończenia studiów,
          4. datę i miejsce ukończenia rocznej praktyki w aptece,
          5. rodzaj i stopień posiadanej specjalizacji, datę jej uzyskania oraz nazwę jednostki szkolącej,
          6. rodzaj i datę uzyskania stopnia i tytułu naukowego oraz nazwę jednostki nadającej ten stopień i tytuł;
        3. dane dotyczące prawa wykonywania zawodu, w tym:
          1. numer prawa wykonywania zawodu,
          2. numer uchwały rady aptekarskiej przyznającej prawo wykonywania zawodu,
          3. informację o posiadaniu prawa wykonywania zawodu w innym państwie,
          4. informację o ograniczeniach w wykonywaniu zawodu.
      2. Farmaceuta ma obowiązek informować niezwłocznie okręgową izbę aptekarską, o której mowa w ust. 1, o danych objętych rejestrem farmaceutów i każdej zmianie tych danych.
      3. Okręgowa izba aptekarska, za pośrednictwem Naczelnej Izby Aptekarskiej, jest zobowiązana na żądanie ministra właściwego do spraw zdrowia przekazywać informacje objęte rejestrem farmaceutów.
      4. Minister właściwy do spraw zdrowia określi, w drodze rozporządzenia, sposób prowadzenia rejestru farmaceutów, uwzględniając w szczególności tryb dokonywania wpisów i zmian w rejestrze oraz wykreśleń z rejestru.
      oraz

      Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 10 grudnia 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia rejestru farmaceutów (Dz.U. z 2002r Nr 219 poz.1845).

      Na podstawie art. 8 ust. 5 ustawy z dnia 19 kwietnia 1991 r. o izbach aptekarskich (Dz. U. Nr 41, poz. 179 i Nr 105, poz. 452, z 1997 r. Nr 43, poz. 272 i Nr 121, poz. 770, z 1998 r. Nr 106, poz. 668, z 2000 r. Nr 120, poz. 1268, z 2001 r. Nr 126, poz. 1382 oraz z 2002 r. Nr 141, poz. 1181 i Nr 153, poz. 1271) zarządza się, co następuje:

      § 1.
      1. Do rejestru farmaceutów, zwanego dalej „rejestrem”, okręgowa rada aptekarska wpisuje dane określone w art. 8 ust. 2 ustawy z dnia 19 kwietnia 1991 r. o izbach aptekarskich, po sprawdzeniu dokumentów, oświadczeń i informacji będących podstawą wpisu.
      2. Wpisu do rejestru osoby, która uzyskała prawo wykonywania zawodu, okręgowa rada aptekarska dokonuje po podjęciu uchwały w sprawie stwierdzenia prawa wykonywania zawodu farmaceuty.
      3. Zmian i wykreśleń w rejestrze okręgowa rada aptekarska dokonuje:
        1. po przekazaniu przez farmaceutę oświadczenia o zrzeczeniu się prawa wykonywania zawodu;
        2. po przekazaniu przez farmaceutę informacji o zmianie danych objętych rejestrem;
        3. po podjęciu przez okręgową radę aptekarską uchwały w sprawie pozbawienia prawa wykonywania zawodu albo o ograniczeniu w wykonywaniu zawodu;
        4. na podstawie prawomocnego orzeczenia sądu aptekarskiego w sprawie upomnienia, nagany, zawieszenia prawa wykonywania zawodu albo pozbawienia prawa wykonywania zawodu. 4. Jeżeli dokumenty, oświadczenia lub informacje będące podstawą wpisu do rejestru zawierają dane budzące wątpliwości okręgowej rady aptekarskiej, okręgowa rada aptekarska może zobowiązać farmaceutę do złożenia stosownych wyjaśnień.
      § 2.
      1. Rejestr prowadzony jest w formie księgi ewidencyjnej oraz w formie systemu informatycznego.
      2. Wpisów w księdze ewidencyjnej dokonuje się pod kolejnym numerem.
      3. Treść wpisu, zmiany wpisu lub jego skreślenie muszą być zgodne z dokumentami, o których mowa w § 1, stanowiącymi akta ewidencyjne.
      4. Jeżeli obszar działania okręgowej izby aptekarskiej obejmuje dwa lub więcej województw, rejestr prowadzi się oddzielnie dla każdego województwa.
      § 3.
      1. Poprawek w księdze ewidencyjnej dokonuje się w taki sposób, aby wyrazy poprawione były czytelne.
      2. Osoba dokonująca poprawek w księdze ewidencyjnej jest obowiązana opatrzyć poprawkę własnoręcznym podpisem oraz dokonać stosownej zmiany w rejestrze prowadzonym w formie systemu informatycznego.
      3. Zmian i uzupełnień w rejestrze dokonuje się nie później niż w terminie 30 dni od przedstawienia przez farmaceutę danych.
      § 4.
      1. Akta ewidencyjne opatruje się numerem zgodnym z numerem wpisu do księgi ewidencyjnej i przechowuje się w miejscu specjalnie do tego wyodrębnionym.
      2. Księgę ewidencyjną i akta ewidencyjne prowadzi się zgodnie z przepisami dotyczącymi klasyfikacji dokumentów do celów archiwalnych.
      § 5.

      Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia.

      _____________________________
      Podstawa prawna: Ustawa o izbach aptekarskich z dnia 19 kwietnia 1991 roku (tekst jednolity Dziennik Ustaw Nr 9 z 2003 roku poz.108).

       

    • styczeń/luty/marzec 2013

    25-lecie Izby Aptekarskiej w Koszalinie

    Konkurs Fotorgaficzny "Apteka-moje miejsce pracy" KOLEŻANKI I KOLEDZY


    Konkurs Fotorgaficzny "Apteka-moje miejsce pracy" KOLEŻANKI I KOLEDZY W tym roku obchodzimy dwudziestopięciolecie p o w s t a n i a n a s z e g o s a m o r z ą d u. Jest to więc rok jubileuszowy, który chcemy upamiętnić w szczególny sposób na fotografiach historii 25 lat istnienia naszej Izby. W świetle powyższego ogłaszamy Konkurs Fotograficzny pt. Apteka – moje miejsce pracy”. Na Konkurs należy nadesłać 5 fotografii (lub więcej) kolorowych lub czarno-białych z 25 lat działalności apteki, obrazujących uczestnika konkursu przy pracy w aptece. Mogą być też wnętrza apteki i osób, które pracują lub pracowały w aptece. Uczestnikiem Konkursu mogą być tylko członkowie naszej Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej w Koszalinie. Autorami zdjęć mogą być natomiast inne osoby np. członkowie rodzin, personel czy osoby zaprzyjaźnione. Koperty z fotografiami należy przesłać do biura Izby: Środkowopomorska Okręgowa Izba Aptekarska w Koszalinie ul. Jedności 5, 75-401 Koszalin Termin końcowy nadsyłania zdjęć – 01.10.2016 r. Wyniki konkursu będą ogłoszone 22.10.2016 r. podczas uroczystości 25-lecia naszej Izby. Zachęcam Koleżanki i Kolegów do wzięcia udziału w Konkursie i wsparcia naszych działań. Prezes Okręgowej Rady Aptekarskiej Środkowopomorskiej Okręgowej Izby Aptekarskiej w Koszalinie mgr farm. Justyna Korzelska

     

    Rozporzadzenie Ministra Zdrowia z 14 marca 2012r

    w sprawie sprowadzania z zagranicy produktów leczniczych niezbędnych dla ratowania życia lub zdrowia pacjenta dopuszczonych do obrotu bez konieczności uzyskania pozwolenia

      PDF do pobrania

     

    Apteka w Białogardzie na sprzedaż

    Działająca apteka w Białogardzie na sprzedaż - Firmy / osoby chętne do nabycia apteki proszone sa o kontakt -  e mail ampharma@o2.pl    tel.  503-046-459

    Serdecznie zapraszamy wszystkich członków naszej Izby

    Uroczystość obchodów XXV-lecia reaktywowania samorządu aptekarskiego odbędzie się w dniu 22 października 2016 r. o godz. 16:00. w Sali kinowej Koszalińskiej Biblioteki Publicznej w Koszalinie przy Placu Polonii 1. PROGRAM UROCZYSTOŚCI: rozpoczęcie uroczystości, powitanie i wystąpienia Gości rys historyczny ŚOIA w Koszalinie, wspomnienia wręczenie okazjonalnych medali osobom, które pracowały na rzecz samorządu aptekarskiego OIA uroczystość urozmaicona będzie występem zespołu muzycznego PRO-MAGIC BAND na zakończenie uroczystości - poczęstunek

    Nowe zasady

    dla ubiegających się o uznanie kwalifikacji zawodowych w UE. Elektroniczna Legitymacja Zawodowa (EPC). Od dnia 18 stycznia 2016roku obowiązują nowe zasady uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Podstawą do uznania kwalifikacji zawodowych jest obecnie Elektroniczna Legitymacja Zawodowa (EPC).

    czytaj więcej

    Wybór Prezesa NIA

    Delegaci VII Krajowego Zjazdu Aptekarzy dokonali wyboru. Nowym prezesem Naczelnej Rady Aptekarskiej została w sobotę (30 stycznia) Elżbieta Piotrowska-Rutkowska. Zgodnie z zapowiedziami przedwyborczymi, prezes Piotrowska-Rutkowska ma w planie "unowocześnienie narzędzi kontaktu z członkami organów NIA oraz izbami". Nowa szefowa NRA chce również

    czytaj więcej

    Zmiana rozporządzenia

    Zmiana rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie informacji gromadzonych przez apteki oraz informacji przekazywanych Narodowemu Funduszowi Zdrowia Informujemy, że dnia 8 stycznia 2016 roku zostało opublikowane rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia 2016 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie informacji gromadzonych przez apteki

    czytaj więcej
    Wszystkie opłacone ogłoszenia będą ponownie wystawione na stronie OIA

    Wszystkie opłacone ogłoszenia będą ponownie wystawione na stronie OIA Koszalin - prosimy o [...]

    czytaj więcej
    Szukam pracy - mgr farmacji

    Magister farmacji z 3,5letnim doświadczeniem szuka pracy na terenie Koszalina i [...]

    czytaj więcej
    Szukam pracy - mgr farmacji

    Magister farmacji z doświadczeniem poszukuje pracy,także w niepełnym wymiarze godzin, na terenie [...]

    czytaj więcej

    Ostatnio dodane artykuły - galeria